Wyścig w Proszówce do kapliczki Św. Anny.

Regulamin wyścigu kolarskiego na rowerach górskich (MTB). Czasówka MTB pod górę o puchar św. Anny z ProszówkiCel imprezy:

  • Promowanie sportu kolarskiego
  • Popularyzacja zdrowego i kulturalnego sposobu spędzania wolnego czasu
  • Wyłonienie najlepszych zawodniczek i zawodników w poszczególnych
    kategoriach wiekowych

Organizatorzy:

  • Stowarzyszenie Odnowy Miejscowości Proszówka
  • Rada Sołecka
  • Dziekan Krzysztof Kurzeja
  • Stowarzyszenie Izersko-Karkonoskie Towarzystwo Kolarsko-Narciarskie

Termin i miejsce zawodów:

  • Wyścig odbędzie się w dniu 26.07.2009 r. w Proszówce.
  • Biuro zawodów: Proszówka Świetlica w Proszówce
  • Start na początku szlaku turystycznego na górę Św.Anny w Proszówce – meta góra Św.Anny Kapliczka
  • Zgłoszenia w dniu zawodów od godz. 8.00 do godz.1000 w biurze wyścigu.

Odpowiedzialni za organizację zawodów:

  • Dyrektor Wyścigu Zbigniew Leszek
  • Sędzia Główny – Wiesław Kucab
  • Sekretarz Biura Zawodów Agnieszka August

Uczestnictwo i nagrody:

  • Prawo startu w wyścigach mają: chłopcy i dziewczęta (klasyfikacja oddzielna) z licencją i bez licencji kolarskiej w kat. wiek.: Kobiety licencja i bez, Żakinia 11 12 lat, Młodziczka 13-14 lat, J.Młodsza 15-16 lat, Juniorka 17-18 lat, Seniorka 19-i starsze. Mężczyźni licencja i bez, Żaka 11 do 12 lat, Młodzik 13-14 lat, J.młodszy 15-16 lat, Junior 17-18 lat Senior 19 i starsi Masters 30-i starsi. Łącznie 22 kategorie.
  • Nagrody w każdej kategorii do 3-ch miejsc, dyplomy do 6 miejsca
  • Ponadto w kategorii Kobiet Open i Mężczyzn oraz najlepszego z miejscowości Proszówka Puchar.
  • Startujący winni: posiadać pełny kask, sprawny technicznie rower górski z dwoma czynnymi hamulcami, aktualne badania lekarskie, zawodnicy bez licencji którzy nie ukończyli 18 lat winni posiadać pisemną zgodę rodzica lub prawnego opiekuna zezwalającą na start w wyścigu.

Sposób przeprowadzenia zawodów:

  • Jest to wyścig na czas, pod górę, dystans 600 m, przewyższenie 100 m.
  • Zawodnicy startują co 30 sek. Zwycięzcą zostaje ten kto uzyska najkrótszy czas przejazdy, z podziałem na kategorie jak wyżej.
  • Meta i pole widokowe przy kapliczce na górze Św. Anny

Program zawodów:

  • 26.07.2009 r.- niedziela
  • godz. 8.00 do 10.00 zapisy
  • godz. 10.30 odprawa techniczna
  • godz.11.00 – start pierwszego zawodnika.
  • Po przejeździe ostatniego zawodnika i sporządzeniu wyników, dekoracja zwycięzców i rozdanie nagród przy biurze zawodów o koło godz.14.00

Finansowanie:

  • Koszty organizacyjne pokrywa Organizator.
  • Opłata startowa nie będzie pobierana
  • Każdy uczestnik wyścigu, po oddaniu numeru startowego otrzyma bon na posiłek (kiełbaska do ogniska)

Postanowienia końcowe:

  • Wyścig zostanie rozegrany zgodnie z przepisami PZKol, oraz niniejszego regulaminu.
  • We wszystkich sprawach spornych nie objętych tymi przepisami będzie decydowała Komisja Sędziowska w porozumieniu z organizatorem.

Dodaj komentarz